9 september

just nu ligger jag i min säng och kollar på Idol,

det är onsdag och halva skolvacken har gått, tiden går bara för fort!
det är inte sant vad tiden går fort, för bara en vecka sedan gick du bort och finns inte mer.
på något sätt känns det som att jag var igår jag låg i din säng med tårar i ögonen,
för att du inte finns mer..
vila i frid jimmy sundström! (L)
jag saknar dig & älskar dig! <3

(L)

min dag har iaf varit bra, skolan gick bra och jag gjorde frädigt engelskan och vi hade också test i eu-länder och huvudstäder, det känder som att det gick bra.
sen efter skolan har jag mest suttit framför datan, men också pluggat lite :)
sen tog syster och jag moppen upp till lv3, jimmy minnesplats! (L)
vi ska tillbaka imorgon och tända ljus och lämna ett kort!

jag tror jag ska kolla Idol och kanske äta nåt, för jag är hungrig :)

vi hörs imorogn,

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0