22 september

det hjälpa att duscha varmt, det gör iaf inte lika ont i huvudet!
jag hatar att ha ont i huvudet, det är bland det värsta som finns.

idag är det tisdag och jag har varit i skolan, det har iaf varit okej..
sen efter gick jag ner mot stan och mötte min älskling, han skulle hem och jag till sjukgymnasten.
jag trodde att jag skulle få massage hos henne, men jag fick en massa övningar, som t.ex hållning, böj på knäna och en massa mer! men jag fick en tid igen om ca en månad :)

nej men nu ska jag vara lite mysig med min älskling som sitter och koller på idol! :D


en gammal bild, men orkade inte ladda in bilderna från mobilen :)

vi hörs imorgon

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0