vill bara sova...

jag försöker verkligen plugga, men det går inte alls bra.. jag har ingen ork eller inspiration till att plugga NO och SO.. någon som har något litet fint tips till mig? :)

jag har hemstudiedag och ingen är hemma som kan hjälpa mig, mamma är någonstans i stockholm..

jag funderade lite på att gå ut och spriga eller bara gå en promedna, men jag är så trött att jag inte orkar.. jag vill bara sova, har inte sovit så bra dom senaste dagarne.. :(

nej nu tror jag att jag måste försöka plugga lite.. fast jag tror jag och syster skulle äta snart så måste väl hjälpa till med maten innan jag fortsätter att plugga.. jag har bestämt att jag nästan ska vara färdig med SO:n.. hoppas det går bra för mig.. önska mig lycka till! (L)

vi hörs senare ikväll. då kommer jag blogga om onsdag och lägga ut lite bilder som jag har lovat!

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0