vad gör jag för fel?!

jag vet att jag inte har bloggat på 5 dagar.. men jag har inte orkat. det ska bli mer bloggning, jag lovar!
helgen var iaf fin, kira var här hela helgen, mysigt! jag har också kollat hockey när robin spelade..

nu är det lov, i måndags så var jag, pappa, syster och faster till uppsala och shoppade. det vart en ny vinter jacka och ett vitt linne från GT. en super mysig dag! tack för allt (L)
tisdag, ja vad ska jag säga mer än att jag och älskling mest låg i sängen hela dagen! jag älskar´t. sen så sov jag hos robin i hans 90 säng. trångt men mysigt!
idag har jag och älskling gosat i sängen, jag har varit ute och sprungit och han har nu träning, men sen kommer älskis, jag hoppas han har med sig donken! :´)

imorgon ska jag och jenna gå på bio. "allt för min syster"


nej nu måste jag göra nåt åt min hals, den känns svullen.. vad gör man åt det?!
det är svårt att svälja, smakar konstigt i munnen.. det gör lite ont.. vad är det som är fel?! hjälp

vi hörs imorong

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0