ohyes helgen är här.

hinner inte blogg nåt idag, men min dag har vairt ganska bra. skolan rullade på och vi gjorde 2 olika soppor på HKK :D sen efter skolan gick jag och fanny ner på stan. jag köpte en super söt kjol, bild kommer imorgon. och sen köpte jag 2 par trosor och en bh.. :D sen träffade jag emma en stund, vi låg i hennes mammas säng och pratade en stund. mysmys! jag har saknat dig bästavän! sen har jag ätit, duschat och nu ska jag kolla idol med mamma och sen hoppas jag älskling kommer hem från sin träning.. vi ska sova hos han! :)

jag vet inte om jag ska jobba imorgon eller om jag ska till täby, men vi får se vad som händer :)

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0