jag verkligen hatar dom här dagarna! :(

idag har det varit en sånhär dag som man bara vill krypa ner under täcket och sova vidare.. dagen har varit jätteseg.. inte alls roligt! jag har bara längtat hem efter min säng. jag har inte alls sovit bra. somnade nästan i skolan.. :/ min dag har inte alls varit en av dom bästa!

nej, nu ska jag pcka väskan för att sedan cykla och möta joanna vi ska träna medel pass på fiskis och sedan ska jag träna rygg också.. får se om jag orkar med båda två! men jag hoppas det!!

sen saknar jag min robin också! jag kan bara säga att jag älskar han mest av allt och att du betyder! (L)

vi hörs ikväll, hoppas jag på iaf.. om jag inte är helt död efter all träning :)

puss / cajsa

Kommentarer
Postat av: Milla

kommer ni hit i slutet av oktober!?!? :) jag hörde att din mamma hade pratat med min pappa i typ förrigår, och då lät det så! (:

jag älskar diiiig <3

2009-10-13 @ 13:42:09
URL: http://mlla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0