du är saknad! <3

idag har dagen iaf varit bättre än igår.. men jag har haft ont i magen och har frysigt hela dagen.. :/ kanske håller på att blir sjuk, fast jag vet inte hur det kännsa att vara sjuk!? jag vet inte hur det känns att ha feber. jag vet att det låter konsigt.. men det är sant!?!?

idag har jag pluggat som f*n.. och jag har blivit klar med SO:n. det känns super skönt!! men det finns fortfarande massa kvar att plugga, men ikväll blir det inget mer! ska gå och duscha och sen kolla tv med mamma. får inte träffa älskling ikväll, han har träning..

förlåt för att jag inte har lagt upp bilderna som jag lovat. man jag har inte haft tid, skolan går före allt just nu! hinner inte med allt jag vill.. måste städa mitt rum och en massa mer som jag inte hinner nu!!

vi hörs imorgon!

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0