nu blir det duschen sen tv och mys med älskling!

idag är den en dag jag bara vill krypa ner under täcket och bara sova bort dagen. allt idag har bara varit fel och inget har blivit bra. jag tycker inte alls om dom här dagarna.. hellst vill jag bara ligga i sängen och inte alls tänka. inte känna pressen.. ingenting känns rätt dom har dagarna!
men jag har iaf tagit mig igenom dagen. den har kanske inte varit så rolig men det har funkat! skolan gick okej.. tråkiga lektioner, men det har funkat! har försökt att plugga.. gjorde lite innan min data fick damp och inte ville vara med längre.
igår var det marknad i norrtälje. jag säger bara att den blir bara sämre och sämre.. det var kallt och blåsigt! fast jag köpte en super söt tröja där det står "robins flicka" ni får en bild sen när jag har min data igen.
hörs imorgon!
puss / cajsa

Kommentarer
Postat av: Milla

jag längtar också. somfan :*

hoppashoppashoppashoppas ni kommer då. jag behöver er <3

2009-10-08 @ 21:18:45
URL: http://mlla.blogg.se/
Postat av: Milla

och jag behöver dig så jävla mycket.. <3<3

2009-10-09 @ 13:58:43
URL: http://mlla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0