jimmy sundström, du finns i mitt hjärta!


tårarna rann, dom började rinna på kinden redan innan allt hade börjat. sen fortsatte dom bara att rinna ner på kinderna, mer och mer. det gick inte att få stopp på dom! jag vet egentligen inte vad jag ska skriva.. det finns inga ord som kan beskriva begravningen. hela begravningen var så underbart vacker! jimmy var med oss. jag vet det. han satt där upp och höll min hand. jag vet att han gjorde det. 
 
"förlåt mamma men jag orkar inte med den här resan länge."
den meningen kommer jag aldig att glömma. den kommer alltid att finnas i mitt hjärta, på både ett bra och sorligt sätt.. 
det prästen sa var helt underbart, han beskrev verkligen jimmy liv.
åka båt med morbror kjell och kusinerna, rally med morbror thomas och streetracing med storebror jonas.

det som var mest jobbigt var att säga hejdå och lägga rosen på kistan. jag trodde inte att jag skulle klara det, men jag minns inte så mkt av den stunden, jag vet att jag höll min syster i handen och att jag la rosen på kistan och nästan sprang till min faster ( jimmy mamma).. det var verkligen jobbigt att se henne på ledsen.. 

det västa med allt är att jimmy bara var 18 år och inte hade fått göra allt han ville, jag önskar bara att du har det bäst där du är nu! jag hoppas du väntar på mig, sen när jag kommer till dig! 

en ska jag har lovat mig själv är att jag tänker leva för dig nu jimmy! jag tänker göra dom saker du inte hann med att göra. jag tänker nästan hela tiden när jag ska göra saker som jag är rädd eller nervös inför att jag gör det för din skull jimmy, och då går det super bra! jag tänker kämpa lika mkt som du gjorde!!

jag trodde aldrig att det skulle hända just dig, varför var det du som fick blodcancer? varför skulle du behöva dö av det?
jag tycker du var duktig som kämpade så länge och så mkt! jag är stolt över dig, mkt stolt! jag ser upp till dig, du kommer alltid att vara min förebild!
 
jag kan fortfarnade inte fatta att det är sant, varje gång jag tänker på dig kommer jag på att du inte finns mer.. jag vill inte förstå att det är sant. varför just du?

men älskadejimmy, begravningen var jätte fin och jag vet att du var nöjd över den!! (L)

jag kommer alltid minnas dig jimmy sundström. min älskade kusin, du var som min bror!
allt vi har gjort tillsamman kommer jag alltid minnas med ett leende på läpparna även om tårarna rinner ner för kinderna..

fyfan vad jag saknar dig! 

jag vet inte vad jag mer ska skriva! det vart mkt text, och jag vet att det kommer att bli mer.. jag måste få skriva av mig!!

JAG SAKNAR DIG JIMMY SUNDSTRÖM, OCH JAG ÄLSKAR DIG! du är det finaste jag vet, och du kommer alltid att vara bäst!

puss / en ledsen cajsa
   
 


Kommentarer
Postat av: Jenna

Vad fint du skrev <3

Jag förstår att detta är väldigt svårt för dig, men jag vill att du ska veta att jag finns här för dig. För alltid! Du är en underbar tjej Cajsa, du har ett så stort och omtänksamt hjärta. Älskar dig <3

2009-10-03 @ 19:17:47
Postat av: Milla

Så vackert älskade barn.

Jag lovar att Jimmy är lika stolt över dig som du är över honom. Han kommer titta ned på dig och din syster och vaka över er. Änglavakt. Då är det han som passar er.

jag älskar dig <3

2009-10-04 @ 18:45:26
URL: http://mlla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0