det var verkligen fint!

just nu sitter jag och kollar one tree hill och ska måla mina naglar, :)

dagen idag har varit väldigt fin. jag vaknade med min älskling. sen vid kvart i 11 hämtade pappa mig för att vi skulle ut till vätö. vi skulle ta upp den gula älsklingbåten! men innan vi tog upp båten. tog vi en sväng eller en sväng vi var ute och åkte i nästan en timme.. jag älskar verkligen att vara på sjön! det är bland det bästa som finns. men slipper tänka, alla tankar och funderingar flyger iväg..


imorgon är det måndag och det betyder skolan. jag behöver plugga! imorogn kommer sötnosen tyra hit!! :)

jag hoppas att min älskling kommer snart,

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0