5 oktober

måndag idag, vilket betyder ny vecka, nya utmaningar. vilket känns rätt bra! jag vet egentilgen inte riktigt vad som ska hända nu i veckan, lite skolarbeten som måste vara klara.. och sen i helgen ska jag och älskling åka till täby c för att han ska shoppa! :) det ska bli mysigt, (L)

idag har skoldagen varit okej, det har rullat på och timmarna gick riktigt fort, slutar vid 1 på måndag. skönt! men jag och några klasskompisar bestämde oss för att stanna kvar och jobba. jag har kommit ganska lång på mitt SO-arbete, ligger bra till!
jag tror att vi stannar kvar några imorogn också! ddet går mkt bättre att plugga i skolan. :)

snart ska vi äta hemma lagad pizza, jag tror att vi ska äta det iaf, :)
sen bilr det träning, det sak bli skönt..

ikväll kommer älskling också! jag vet att jag träffade dig igår, men jag saknar dig jätte mkt! (L)

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0