pannkakor och kladdkaka

lördag i dag och det bästa med lördagar är att jag får vakna bredvid min älsking. det är såååå mysigt!

matchen igår vanns av NIK, 3-1. och sen satt jag på en bänk och frös samtidigt jag tittade på robins träning. när vi kom hem kröp vi ner under täcket med filmen "get smart" på tv:n.

idag har min älsking varit och klippts sig, det blev riktigt snyggt. och jag har varit duktig och storstädat mitt rum samt mitt badrum. så nu är det super fint! sen har jag och älskling mest myst i soffan..

nej nu måste jag hjälpa min älsking att baka kladdkaka innan han bränner upp hela köket.. :)

snart kommer hilla också, vi ska göra pannkakor och mysa med en bra film!

vi hörs kanske ikväll när jag har kommit hem till älsking!

puss / cajsa

Kommentarer
Postat av: Milla

jag saknar dig! Skicka sms när du har tid. Jag tror att jag behöver klaga hos någon som inte dömer mig.. <3 puss

2009-11-18 @ 22:16:49
URL: http://mlla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0