miss you


trött är bara mitt förnamn, jag har inte sovit så mkt i natt, och jag vet inte varför. men det känns som att mina ben springer fast jag liger still, det var svårt att slappna av. jag vet inte vad felet var, men jag har sovit oroligt! det hade älsklingen också gjort, det smittade nog.

jag har verkligen inte lust eller ork att blogg, jag vet inte jag ska skriva om.. men min dag började ganska bra, eller nej det gjorde den inte. vaknade av att min katt spyr i mitt rum, och det har han gjort nu i 3 dagar, och jag vet inte vad felet är.. han gör det bara i mitt rum! stackarn.. någon som vet vad det kan vara för fel? kommentera gärna då! sen har jag bara legat i sängen, trött är jag. jag har också damsugit mitt rum och badat/duschat! så känner mig lite fräsch iaf! :) 
jag får inte glömma att jag kollade på film med mamma idag, det var länge sen, super mysigt, tack! (L)

just nu har jag jättetråkigt, väntar på att älskling ska jobba klart. är hemma själv också :(

jag kanske bloggar när jag kommer hem till min sötnos, måste bara säga att vi har 6 månader i morgon, (L)

puss / cajsa


Kommentarer
Postat av: =)

fin blogg du har :)

följ mig på bloglovin så gör jag detsamma.

kram =)

2009-11-28 @ 22:51:50
URL: http://otbs.blogg.se/
Postat av: Seen

Aww, fin ^^

2009-11-28 @ 23:11:50
URL: http://seeen.blogg.se/
Postat av: I'm like you - Just Different

Hej hej

Kikar in och hoppas du haft och har en kanon helg!

Har du några söndagsplaner??

Hej svejs!

2009-11-28 @ 23:41:51
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0