jag har ont, överallt!

kom hem för precis 20 minuter sen, och nu ligger jag i soffan och har lånat mammas datan. jag har så j*ävla ont i ryggen efter en hel dag i köket! för vi 9:or på mimer har haft en showkväll, nästan som wallmans. allt har varit hel underbart!

tack alla klasskompisar och klasslärare, HHK-lärare och köks personal!! utan er hade vi inte kunna gjort detta tsm! jag är helt säker på att alla hade en underbar kväll med bra musik, god mat och skratt! och vi har fått ihop en massa pengar också, och det är ju bara ett plus i kanten! :)

min dag har i övrigt varit bra, trött och seg. ont i huvudet, fötterna, ryggen jag skulle kunna säga hela kroppen! fyf*an!! :( nej snart ska jag gå in i duschen och sen kommer älsking och då ska jag krypa ner i sängen med han! super mysigt! (L)

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0