fredagsmys med min sötnos

fredag idag och jag mår hur bra som hellst! och jag kan inte svara på varför?! men jag känner mig lycklig och glad! kanske kan det vara för att det är fredag = helg och vi är lediga på måndag! det ska bli så skönt med en extra dag helg! fast jag måste plugga..

idag ar skolan varit toppen vi har skrattat oss genom dagen! och det är det bästa som finns. idag var det sisita gången jag var hos min sjukgymnast, lite tråkigt men min rygg har blivit så mkt bättre så jag behöver inte gå hos henne mer.

jag har ätit tacos hos min älsking och nu sitter jag i hans säng med datan i knät. ikäll blir det hockey, robins bror spelar och sen har älsking träning så jag får sitta i ishallen och frysa.. haha :) sen efter ska vi hem till älskling och sova. jag vet inte men älsking sa nåt om att vi skulle kolla film. :)

nej nu ska jag vara social med min sötnos!

jag bloggar i morgon om jag inte gör det i natt.. :)

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0