en underbar lördag.

dagen började super bra, vaknade bredvid min älskling. det är det bästa som finns. vi bestämde oss för att gå ner på stan, han ville köpa en fasrdag present till sin pappa, gulligt. själv tror jag bara att jag ringer eller skickar ett sms till han!

jag har också träffat underbara frida, om jag har saknat väldigt mkt! (L)

sen har jag ätit en underbart god middag, tack mamma för en jätte god middag! :D

jag måste också säga att jag saknar min emma, som jag inte har träffat på flera veckor! det är jobbigt, måste verkligen prata med dig! jag behöver dig älsking! om du läser, ring mig, (L)

nu ska jag och älsking kolla film och mysa!

puss/ cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0