en dålig dag blev en bra dag!

förlåtförlåt jag vet att jag inte har bloggat på nästan en vecka. men det blir så när det är mkt i skolan och då har jag inte tid. men jag lovar att bättra mig. jag har knappt suttit vid datan heller så då har det inte blivit mkt bloggning. men jag kommer bättra mig! :)

min vecka har verkligen var upp ena dagen och sedan ner andra.. humörsvängningar kan man också säga.. :/ det har varit mkt i skolan, flera stora arbeten som ska vara inne samma dag och då blir det mkt i skolan. och om en vecka så ska vi i 9:an på mimer ha en föreställning typ som wallmans så det har varit mkt med den också.. men om en vecka är det över! såå skönt ska det bli.. jag har också jobbat, barnvakt åt sötnosarna Wilbur och Bill. och tjänat en massa pengar, dom blir till julklappar tror jag.. och jag kanske ska jobba på lördag igen och tjäna mer pengar!

det har vart ett onödigt inlägg menmen.. jag ska bli bättre på att blogga eller det är bara så att tiden inte riktigt räcker till!

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0