du lämnade ett stort hål efter dig.

kom precis hem efter att ha varit och köpt godis med syster. snart ska jag och syster kolla tv och mysa! det var riktigt länge sen!! jag har saknat det... (L)

jag somnade med ont i magen och vaknade av att jag svettades och mådde lilla.. men att se älsking sova så sött bredvid mig fick mig att tänka på annat och glömma bort det dåligt!
jag har varit duktig och varit ute och sprungit och sedan gjort lite övningar, duschat länge och suttit vid datan. jag måste säga att min mamma gör världens godaste potatisgratäng! :)

älsking kommer sent till mig ikväll, han har borta match. jag hoppas det gick bra! (L)

imorogn måste jag försöka plugga och sova länge med min älskling.

nej nu ska jag tvinga syster att kolla tv med mig!

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0