... :(

jag vet att du ser mig men inte med samma ögon som du gjorde förr.

vad var det som hände? är det verkligen så här du vill ha det?

jag vill inte tro att det är sant. du lämnade oss, jag vet att jag kanske inte är bäst på att visa att jag verkligen älskar dig. men du ska veta att jag gör det, jätte mkt! jag vet också att jag har valt själv att ha det så som det är. Men du valde också att inte göra nåt åt saken. du valde att "hon" skulle bestämma över dig och dina beslut. Är du nöjd?  

Du kommer alltid att vara min pappa, vad som än skulle hända. Och jag vet verkligen inte hur jag ska visa att jag älskar dig och att jag är rädd om dig. Även om ingen vet det så saknar jag dig och det vi hade! Varje gång jag tittar upp mot fönstret där vi bodde tsm, alla 3. Då det var bra! Får jag en klump i halsen och jag vill bara gråta, jag känner hur mina ögon blir vattenfyllda och bara vill sprängas.

Det är en bit av mig som inte finns, ett stort hål i hjärtat. Det är tomt, jag kommer alltid att ha den platsen ledig till dig! Jag vet bara inte om du har kvar samma plats i ditt hjärta åt mig.

Det är hemskt att jag inte vill tro dig när du säger dom tre orden. Men efter att du lämnade oss, så känns det väldigt längt bort. Det är overkligt att höra dig säga det! Jag vill verkligen tro dig när du säger det. Men jag kan inte göra det! Det känns som att du inte menar det på samma sätt som tidigare.

Min egen pappa, hur kunde du?

Varje gång jag ser någon av mina kompisar med deras pappor. Dom skrattar, kramas och umgås. Blir jag så ledsen och arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag vill också ha en pappa som bryr sig. Om vad jag gör? hur det går i skolan? Frågar hur jag mår? Och bara allmänt säger att jag är fin i kväll eller att jag är duktig! Men jag tror aldrig att jag hört det från min pappa. Eller så var det så länge sen att jag inte kommer ihåg.

Det spelar nog ingen roll hur mkt jag skulle skriva för du skulle ändå inte förstå vad jag menar! Det kommer alltid att vara svårt att acceptera det som hänt. Men ibland känns det som att du redan har gjort det. Men jag kanske har fel?

puss / din älsta dotter cajsa


Kommentarer
Postat av: Milla

jadu gumman. Det enda ''tips'' jag har är att du låter honom läsa dethär jag precis läste. För dethär kan nog ge honom en egen tankeställare. Här har du förklarat det du vill att han ska veta. Låt honom läsa.

jag älskar dig <3

2009-11-29 @ 12:55:04
URL: http://mlla.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag grät när jag läste det du skrivit!

Hoppas han reagerar o hör av sig...

KRAAM

2010-01-05 @ 21:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0