det måste vara en dröm?

natten var verkligen jätte jobbig, det var svårt att somna och sen när jag visst somna låg jag och vred och vände. jag saknde min sötnos jätte mkt. jag kände att jag behövde att varmt bröst att vila mig mot, en famn att gråta i.


tisdag = fisk till lunch.. fast det var okej idag. :) skolan var väl okej, lite stressigt in för "wallmans" men det ska nog gå bra. det är på fredag, typ snart ju.... ;o stressigt!! ja, det ska nog fixa sig! efter skolan mött jag min sötaste vid norrköp, för vi skulle ner på stan och fika med min pappa. mysigt!

just nu sitter vi i min säng och kollar "One Tree Hill". och ikväll måste jag nog plugga lite som att jag inte gjore det igår..

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0