6 månader med sötnos och första advent


älskling och jag har 6 underbara månader idag, ett halvår har gått sen vi blev tsm, 29 maj 2009 den bästa dagen i mitt liv, jag älskar dig robin! <3

idag var jag tvungen att gå upp tidigt, älskling hade match 11 och skulle samlas runt 9, så det var bara gå upp vid 8.. jag fick skjus upp av mammmas kompis till sportcentrum, NIK B-lag vann matchen med 7-1! grattis till er killar, :)
sen har jag och älskling bara legat i min säng och njutit av varandra! råkade somna en stund också, skönt! :)

nej nu måste jag byta lite kläder och fixa mig, ska upp till sportcentrum och äta med sötnos och sen kanske kolla match igen, men vi får se hur det blir med det :)

det är också första advent idag, såå mysigt! och jag måste julpynta lite också, får se om det blir ikväll eller någon dag i veckan..

nu måste jag skynda mig, ikväll sover min favrit hos mig! (L)

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0