2 november

just nu blåser det storm utan för mitt fönster. och jag ska snart gå ut i det för att gå hem till min älskling! fast det ska bli mysigt att gå hand i hand och prata om allt eller inget! (L)
jag måste bara säga att min helt var helt fantastisk med en massa svullande av chips, läsk och en massa god mat! jag har en helt underbar släkt, som alltid finns där i alla lägen. vad som än händer så finns dom alltid där och älskar mig för den jag är! jag älskar er alla nere i snösvad! <3
idag är det måndag och första dagen efter november lovet! jag vaknade pigg och ganska glad. dagen gick fort och efter skolan gick jag och fanny ner på stan.. sen har jag haft utvecklingssamtal. det gick bra!!
nu ska jag sätta på mig min jacka för att sedan gå hand i hand med älskling hem till han! (L)
puss / cajsa

Kommentarer
Postat av: Milla

du är det bästa som finns gumman! vi längtar efter er redan nu, och hoppas att veckorna fram till jul ska gå sååå fort. jag älskar dig <3

2009-11-03 @ 09:51:15
URL: http://mlla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0