vi ser det snöar!

min underbara pojkvän sover i soffan, han är så söt. :) frida är här min sin son william, han är bara för söt!

idag har jag varit ner på stan med älskling, och då träffade vi frida, william och ellen. vi gick mest runt i kylan och bara kollade lite.

det är så underbart mysigt ute, snön faller ner och täcker gatorna! och man blir vit av alla snö i håret. det är bara för mysigt. det jobbiga med allt är att det ska vara så kallt. jag hatar verkligen och frysa! :(

ikväll blir det en enkel middag och sen bara mys framför tv:en och sova tidigt som att älskling ska upp tidigt och sen spela match! :)

vi hörs kanske ikväll! :)

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0