söta grinchen är på tv!

igår gick jag och la mig vid elva och somnar vid 10 över elva, snacka om att jag var trött!! och jag har verkligen sovit 10 timmar inatt, hur skönt som helst!! :)

igår fick vi ett ganska stort paket från Hong Kong, det var fullt med underkläder. och jag fick 5 nya bh:ar och några trosor!! tack så jätte mkt familjen Cervell!! :)

idag har jag, mamma, morfar och hans fur varit och kollat på klara när hon hade uppvisning med cirkusen, alla var riktigt duktiga! :) just nu sitter älskling och tittar på grinchen! ikväll blir sova hos älskling, vi fick inte sova hos mig, syster och hennes kompisar ska ha filmkväll tror jag, :)

puss / cajsa

Kommentarer
Postat av: robin

du är snygg<3<3<3<3<3<3

2009-12-20 @ 20:35:51
URL: http://kingens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0