nyårsafton

det är nyårsafton idag och det var slut på 2009 idag. det känns helt otroligt, tiden har gått så fort!

men jag har tränat med hilla och nu är vi hemma hos mig och håller på att fixa oss! gud vad snygga vi blir!! :)

kvällen kommer bli helt perfekt! med underbara människor och allt kommer bara bli underbart!

vid halv 6 får hilla och jag skjus till älskling där vi kommer vara ikväll! det blir mat vid 7 och sen ska vi väl bara mysa. och vänta på 12 slaget. då det nya året börjar!! jag längtar.

nu ska jag sminka mig och sen fixa det sista!!

gott nytt år alla!! hoppas ni får en underbar nyårsafton och en bra början på det nya året!

vi hörs 2010!

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0