nu blir det hård träning!

snart blir det träning, jag har verkligen längtat efter att få träna! jag har blivit lite beroende av det.

idag blev det mellandagsrean i täby C. och gud vad mkt folk det ska vara på vissa ställen.. men jag hittade ett par sjukt snygga skor och ett par trosor från h&m, 2 örngott från hemtex.. och sen har jag och mamma köpt en ny laddare till min data. den har varit trasig i typ 2 månader.. så jag har lånat min systers laddare, bara för att vi har likadana datorer.. men hon har tröttnat och hennes börjar bli lite sliten nu!! men nu har mamma och jag köpt en ny till mig! och jag är glad. för nu kan jag sitta vid min data igen :)
helt ärligt är det jobbigt att shoppa när det är så mkt folk och kläder ligger överallt.. men jag är nöjd med det jag hittade!

nej nu blir det byta om och sen träna hårt!!

när jag kommer hem kommer det bild på halsbandet! :)

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0