nu är allt klart, bara slå in julklapparna kvar!

storstädningen är klar och ny bäddat i sängen. sååå skönt att ha det gjort! nu saknas bara min älskling. men han är hemma och jul städar! men i kväll kommer han och myser innan jag och min familj åker till mammas bror och firar jul där! vi åker imorgon bitti. ikväll blir det skink macka! som mamma har gjort! :)

imorgon är det julafton med en massa god mat och julklappar! det ska bli så mysigt att vara med släkten. jag har saknat er! det ska bli skönt att åka bort, långt bort! och slippa vara hemma och påminnas om allt hela tiden. det ska bli skönt att sova i en annan säng och känna att man saknar det man har hemma. för jag vet att jag kommer att göra det. min älskling mest av allt!

inatt får jag sova själv sen i lördags, och det känns inte så kul. för att sova med min älskling är det bästa jag vet!!

nu ska jag gå och ta mig något att äta, sen duscha och jag måste verkligen slå in alla julklappar!! för imorgon är det julafton!!

jag vet inte om jag hinner blogga imorogn, men god jul alla.

puss / cajsa

Kommentarer
Postat av: Milla

god jul älskling <3

2009-12-24 @ 01:22:53
URL: http://mlla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0