jag vågade, nu är jag mörkhårig

jag vågade. jag har tonat mitt hår. det skulle bli mörkar än det jag har.. men det är mörkt, ibland ser det svart ut. men jag gillar´t. fast jag har inte riktigt vänt mig än.. :) det kommer blir snart. tror kameran inte har något batteri..

so:n blev klar idag också med mammas hjälp! tack för all hjälp. nu har jag inte alls mkt kvar att göra i skolan. men det kommer väl nya saker att göra snart :( fast i igår var det bara två veckor kvar och sen är det lov! jag har lite nedräkning! :) längtar som fan, inte behöva ställa klockan, gå och lägga sig tidigt! jag vill ha lov, bara njuta! men det är ju inte jättelångt kvar..

igår sov mina små systrar här, tyra och kira! super mysigt! :)

ikväll blir det ner till mammas jobb och kolla när syster har någon uppvisning där och sen blir det till hillewie och sen ska jag sova tidigt. nej kanske inte. måste vänta på robin som ska jobba.. sen när han kommer då får jag sova! imorogn blir det täby C och försöka köpa alla julklappar! och kanske något till mig själv :)

nej nu ska jag fixa mig lite och sen gå ut! :) vi hörs

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0