jag har inget ätt säga.

bloggningen har inte alls varit bra på flera dagar.. jag vet. men med huvudvärk och lite sömn är man mest trött och orkar inget..

men jag har mest försökt plugga dom senaste dagarna, men det slutar med att jag inte orkar och huvudet värker.. och då blir det inget gjort! :( nej nu ska jag sluta klaga.. men sanningen är att jag inte orkar mer. och att jag hellst vill ligga i sängen hela dagarna och bara sova, och tänka.. jag hatar att gå upp på morgonen och då tvingar jag iväg mig till skolan med halsont och huvudvärk.. som aldrig verkar släpp!! :( jag hatar´t! hjälp?!

jag måste också säga att min elvis var till veterinären igår, fick 2 sprutor och lite ompyssling. men det bästa är att han är på bättringvägarna. han har ätit lite idag och inte kräks.. han kommer bli bra! (L)

jag vet inte vad jag ska säga mer än att det kanske inte kommer bli så mkt mer bloggnign i veckan, jag orkar inte! nu blir det en varm dusch.. sen sängen med älskling och något bra på tv.

jag måste bara säga att jag har den bästa pojkvännen som finns. han stöttar alltid mig, i vått och tortt. finns alltid vid min sida. torkar min tårar och håller min hand när jag behöver. jag älskar dig robin mest av allt! <3

puss / en cajsa som huvudvärken aldrig vill ge sig.  

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vet att du har det tufft med allt som händer i ditt liv men vi klarar det tillsammans. Vill oxå säga att Jag älskar dig!!! <3<3

2009-12-03 @ 20:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0