godnatt och sov gott!

bloggningen är verkligen på noll. och jag vet inte varför?! men jag ska försöka på tillbaka lusten att blogga. men snart är det lov och då kommer det förhoppnings vis bli mer bloggning.

men jag kan väl säga att det inte har något i veckan, skolan har rullat på. eller det finns inte så mkt att göra, men vi har iaf fått dagarna att gå. i måndags firade vi lucia. först ett lite luciatåg på båten med bara 9. men som tur så får vi en bio biljett. och sen på kvällen/eftermiddagen var det en julmarknad med också ett luciatåg. så vi fick stå ute i ca 30 minuter och frysa. det är verkligen super kallt ut!! tisdagen gjorde vi inte alls mkt, alla 9 slutade 12. och det var skönt. sen har vi inte alls gjort mkt. imorogn är det sista dagen, och sen är det lov i ungefär 3 veckor. åhh vad jag har längtat. och det ska bli så skönt med lov!! imorgon tror jag vi bara kommer städa och sen äta julbord och sen får vi betyg och sen är det bara att gå hem och njuta av lovet!! :) jag är inte alls rädd för betygen, det känns riktigt bra!

"snön ligger tjock på gator och torg" det stämmer väldigt bra just nu. det snöar och snön ligger kvar. det är helt otroligt!! men det värsta är att det ska vara sååååå kallt, och jag klara verkligen inte av att frysa!

nej nu ska jag göra mig i ordning för sängen, och älskling sover här! (L)

jag har inte så mkt mer att säga, men jag har bestämt mig, jag tänker skriva ner det och skicka det till dig!

vi hörs.

puss / cajsa

Kommentarer
Postat av: Milla

jag tror på dig gumman <3

2009-12-18 @ 21:55:02
URL: http://mlla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0