en mysig dag

vart ska jag börja.. jag väcktes halv 8 imorse.. älsking och några vänner till han skulle åka ålandsbåten som gick 10.. så det vara bra gå upp och ut i kylan! fast det blev inte så att dom åkte.. jag fick skjus till älsking och där låg vi i soffan och kollade wallander. vid 2 kom min faster och hämtade mig för vi skulle fika. och det var mysigt! sen har jag bara mysigt framför data och duschat länge. fixat mig till nyår!! som är redan imorgon!

sen kan jag bara säga att vi fick skrattdamp vid middan.. jag tror det var länge sen jag skartta så mkt med min famlij! vi hade det faktiskt riktigt kul!! tack för det!

jag har inte så mer att berätta.. älsking kommer hit sen när han kommer hem och jag ska tvinga han att sova här.

imorgon blir det träning med hilla och sen fixar vi oss inför nyår! :)

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0