mitt år 2009!

jag började kolla bland mina bilder på datan och tänkte att jag kanske ska lägga upp några minnesvärda.. man efter att ha kollat runt lite så kom jag fram till att det inte kommer gå.. det är för många bilder och för mkt som har hänt!! men jag kan berätta lite kort om dom "stora" grejerna som har hänt!

januari 2009: körslaget med mamma och syster.
fabruari 2009: kryssning 26-27 feb, med syster, mamma, emma och karin.
mars 2009: praktik på flygfyren i en vecka.. mamma fyller gammal..
april 2009: påsklov och släktmidda på blidö hos morfar.
maj 2009: jag fyllde 15 år. robin och jag träffades och blev tsm den 29 maj. barnvakt åt hancock för första gången! :)
juni 2009: sommarlovet började. blidö med dom bästa brudarna. badat iskallt vatten och ätit för mkt godis. midsommar afton med hilla! söderköping med karin + familj, petra + familj och min familj, en massa glass!!
juli 2009:sönsvad, älsking milla fyllde 18 och släktträff. semester med pappa, 2 veckor på vätö.
augusti 2009: tjuvkil, träffade famlijen cervell! mysigt med en hel helg i göteborg. och på vägen ham blev det ullared! älskade jimmy fyllde 18!
september 2009: sämsta månaden! jimmys död och begravning! fyfan vilken jobbig månad! vad ska jag säga ner än att jag saknar han skit mkt...
oktober 2009: idol 2009 med söderköpings gänget. höstlov, snösvad och träffa kusiner. lillasyster på besök en hel helg, mysigt.
november 2009: min älskling fyllde 18 år. halvår med älskling. wallmans med klassen!
december 2009: jullov. julafton i snösvad, mysmys. nyårsafton med dom bästa!

jag kan väl säga att mitt år 2009 har varit händelserikt.. det jobbigaste var nog att förlöra en väldigt nära kusin. som var som min bror! och det bästa var att jag träffade min pojkvän!

jag hoppas att 2010 kommer bli ett bra år!

puss / cajsa


Kommentarer
Postat av: Milla

2010 kommer bli ett bättre år gumman. Denhär gången startar vi det nya året med ork, viljan och lusten så kommer det bli så bra sen. Let's try? <3 jag älskar dig!

2009-12-31 @ 12:27:12
URL: http://mlla.blogg.se/
Postat av: cajsa

jag kommer och vill försöka! 2010 ska blir ett bättre år! <3 jag älskar dig!

2009-12-31 @ 15:56:30
URL: http://cajsasundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0