christina Aguilera - by night

jag försökte blogga från min älsklings ipod, men det gick inte! så det var därför det inte blev något inlägg igår..

det var måndag igår.. första riktiga dagen på lovet! det känns bara för underbart. men lite läskigt. för nu sover jag längre och vågar slappna av.. det är då jag får ont överallt och känner mig bara mer trött! men jag tror det kan vara nyttigt att ha ledigt och inte behöva göra något varje dag.. men igår var älskling och jag ner på stan för att fixa dom sista julklapparna, så nu är jag klar. :) sen på kvällen var jag och tränade och sen med älskling och han mamma och handlade julmat. sen sov vi hos han! :)

idag har jag träffar kim, för hon skulle hjälpa mig att plocka mina ögonbryn, tack!! sen har jag och min älskling, kollat film och inte alls gjort mkt. vi har också haft våran lilla julafton idag



och jag fick en parfym som luktar helt underbart! det är "Christina Aguilera - By night". jag måste bara säga att min älskling är bäst. den luktar jätte gott! han fick den röd tjock tröja av mig, som jag visste att han ville ha!

ikväll ska jag och min sötnos spela Buzz och sen ska jag duscha länge och ska jag försöka sova tidigt!

nu är det verkligen inte långt kvar till julafton!! 2 dagar bara, det är helt otroligt!

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0