äntligen är det lov!

JUL LOVET ÄR HÄR!!

och jag tycker det är jätte skönt! jag ska verkligen njuta av allt, sova länge. inte behöva plugga. och inte behöva göra nåt speciellt!! sååå skönt ska det bli!

idag var det sista dagen innan lov. och det betyder städa och städa. och sen god jul lunch. och sen kommer det jobbiga.. betygen! men jag har höjt mig i ett ämne och det känns skönt! och sen var det en lite miss också, dom hade skrivit fel. så jag hade sänkt mig. men som tur är så hade det bara blivit fel!! :)

ikväll ska älskling jobba och jag vet inte om han sover här. men jag får klara mig! (a)
det är också tomtenatta tror jag att det hette. det betyder att alla affärer har öppet till 10. jag ska ner med mamma. jag hatar bara att det ska vara så j*vla kallt! fyf*n!! :( men jag får klä på mig varmt! :D

nej nu ska jag kolla min favorit serie!



puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0