9 december

ojoj... gud vad tiden går fort! det är helt otroligt. snart är det jul, men det känns som att det nyss var jul! jag vet inte men tiden räcker inte till!!

men helg har varit super mysig, i söndags åkte jag och älsking till täby C för att köpa julklappar. jag har faktiskt köpt till nästan alla bara pappa kvar. så mamma, syster och älsking är klart! skönt :) jag shoppade lite till mig också, en kofta och ett lila linne från gina tricot! :)
i måndags gick skolan helt okej, lite tråkig. sen efter orkade jag inte höra pappas tjat så det var bara följa med till mormor och fika. jag vet inte vad jag ska säga om det. men nu slipper jag åka dit igen på ett år... träningen gick bra, sista gången på terminen. och älsking var mysig!
igår var skolan helt okej, jag var iaf gladare. och älskling är bäst som alltid får jag att må bra. fika hos jenna på kvällen, alltid lika mysigt som vanligt! jag älskar dig! (L)
kvällen slutade kanske inte så lyckad, men det tänker jag inte skriva här!!
idag, vad ska jag säga.. jag vaknade med ont i magen, ögonen, huvudet. jag skulle kunna säga överallt. skolan gick okej, jag har kommit långt på min målning och ikväll ska jag, mamma och en kompis på öppethus i åkersberga. hoppas det är en bra skolan.. sen när jag kommer hem kommer älsking!

jag vet inte, men jag tycker det är lite läskigt att skriva här, för jag vet inte vilka som läser. för jag vågar t.ex. inte skriva allt om skolan eller hur jag mår. för jag vet inte om jag vill att alla ska veta. jag vet ju inte vad som är för mkt!?

nej nu måste jag springa och sminka mig, och sen fixa det sista för att åka om ca 30 min! 
vi hörs!

puss / cajsa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0