7 underbara månader

jag måste säga att det är verkligen svinkallt ute. man vill verkligen inte gå ut, jag som hatar att frysa håller mig gärna inne i värmen.

idag blev det en sväng ner på stan med älsking.. jag vet inte om det blir någon träning ikväll, E har inte svarat på mina sms och mamma har inte tid med att skjusa upp mig.. och som att det är så kallt ute vill jag inte cykla. men vi får se. spänningen ligger i luften och det är svårt att säga något som är rätt. allt blir bara fel.. men allt blir nog bra hemma också!

jag och älsking har 7 underbara månader idag! det ska vi fira med att kolla bio, göta kanal 3. så det blir bio kl 9 ikväll. super mysigt. nu ska jag gosa ner mig under täcket med min älsking!

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0