min bästavän är här!

sitter just nu med min bästavän emma i min soffan,
med varsin laptop i knät och kollar på filmen hip hip hora.

min dag idag har varit helt okej, började med att jag egentligen bara ville ligga kvar i sängen, men jag kom upp. lite sent men jag hann i tid till skolan :)

skolan idag var helt okej, sköna lektioner och så.
efter skolan träffade jag emma, och vi har mest snackat, som vanligt det en hel del att prata om :)
ikväll efter jag ätit ska jag till robin och sen sover jag kvar också :)

jag och robin har 3 underbara månader imorgon också, vi får se hur vi ska fira det. :)

idag fyller min lilla syster kira 1 år också, grattis till dig!
imorgon ska vi dit och fira henne med en massa paket och fika!


en bild på hur jag såg ut idag.
det var kanske inte den bästa bild men den är tagen med mobilen,
men jag har lämnat in min kamera på lagning,
men det bästa är att den är klar att hämta på el-giganten :)

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0