myssöndag!

sitter just nu i min säng med mjukiskläder.
jag är grymt trött, vaknade vid halv 10 idag, och kunde inte somna om, så jag väckte min älskling :)

igår kväll gjorde jag och robin itne så mycket, vi kollade på filmen "rallybrudar" och åt godis.
som min mamma hade köpt till oss, tack :)
och idag skulle han jobba så han åkte vid 1 tiden, men som tur är så får jag träffa älsklingen ikväll igen (L)
efter han hade åkt tog jag på mig mina tränings kläder och gick ut och sprang, hur skönt som hellts.
jag funderar på att kolla på en film och fixa mina naglar.
och sen kanske jag städar lite, det behövs i mitt rum och mitt badrum..
får se om det blir någon städning, :)


en blid på mig just nu.

nej, nu ska jag kolla film och kanske sova en lite stund :)

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0