31 augusit

idag har min dag varit helt okej, lite seg skoldag..
fast det var skönt för vi slutade vid ett :)
då gick jag hem och väntade på att mamma skulle komma så att hon kunde hjälpa mig med matten.
som jag nu är klar med :D skönt!
efter maten fick jag skjus upp till friskis för jag skulle träna halv 6 :)
jag älskar rygg-passet, superbra för min rygg som jag har lite problem med.
mamma hämtade mig och vi åkte och handlade lite,
sen har jag duschat och fixat lite på datan och i mitt rum.
och nu väntar jag bara på att min älskling ska komma.



dagens cajsa:
mörkblå jeans från H&M
turkost linne från gina tricot
foxtröja som jag lånat av älskling

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0