29 augusti

jag och min underbara pojkvän har 3 helt otroliga månader idag!
det känns helt underbart, älskling tack! (L)


igår sov jag hos robin, det var helt underbart.
och idag har familjen varti hos jenna och fikat, för att fira lillasyster kira som blev 1år igår.
gud vad tiden går fort!


just nu sitter jag och robin med varsin laptop i knät, kanske lite osociala mot varandra men gullitg ändå :)
ikväll blir det mys, med film och kanske godis om vi orkar hanlda nåt :)
och sen sover robin kvar hos mig.

vi hörs ikväll eller imorgon, jag tänkte vara lite social mot min underbara pojkvän nu,

jag måste bara säga tack till min bästavän som har fixat min design, som jag älskar!
den är underbar, tack emma! jag älskar dig! (L)

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0